Indkøringsplan for vuggestuebørn der sover 2 gange

Dag 1 kl. 9.30-10.00: Besøgsdag, hvis jeres barn sover på dette tidspunkt, så ring til institutionen for at aftale en anden tid.

Dag 2 kl. 9.00-10.00: I er her igen med jeres barn. I leger, og lærer de voksne og stuen at kende.

Dag 3 kl. 9.00-10.00: Jeres barn er denne dag alene på stuen i en halv time. Derefter kommer I tilbage. Hvis jeres barn skal have en lur, ringer vi når jeres barn vågner.

Dag 4 kl. 9.00-10.00: Jeres barn er denne dag alene i en time. Derefter går I hjem med barnet. Hvis jeres barn skal have en lur, ringer vi når jeres barn vågner.

Dag 5 kl. 9.00-11.30: Jeres barn bliver afleveret og spiser frokost på stuen. Vi ringer, når vi er færdige med at spise.

Dag 6 kl. 9.00-11.30: Jeres barn bliver afleveret og spiser frokost på stuen. Vi ringer, når vi er færdige med at spise.

Dag 7 kl. 9.00-?: Jeres barn bliver afleveret og sover 1. og 2. lur. Vi ringer, når jeres barn vågner.

Dag 8 og 9: Jeres barn bliver afleveret når det passer ind i jeres dagligdag. Jeres barn sover 1. og 2. lur. Vi ringer når jeres barn vågner.

Vi tager hensyn til det enkelte barns individuelle behov, så vidt det er muligt.